czwartek, 1 grudnia 2016

Od Nyks cd Orion


To był piękny dzień w którym działo się naprawdę dużo przepięknych rzeczy.
Nowe królestwo , nowi towarzysze...ahhhh.
-A więc , też jesteś z klanu iluzji ?
Pytał Orion doprowadzając mnie po terenach.
-Aha.
Odpowiedziałam z przymkniętymi oczami.
-Tyks ? Co ja mówię Nyks...łapa ci krwawi.
Niieeeee!!!!! Nie teraz !!!! Nie!!!!!
-Coś źle powiedziałem czy....
Zaniepokoił się.
-Orion....Orion....proszę nie bój się mnie z tego powodu , ale....matka wyparła się mnie tego właśnie powodu.Płacze krwią nie łzami , czasem nawet krwawią mi łapy , z uszu też , oczu , głowy , nosa.Nie sprawia mi to bólu na wykrwawienie nie umrę.Mam tak od urodzenia że po każdym "krwotoku" przybywa mi więcej krwi.Z tego powodu nie przyjmowali mnie do innych watah i...Bali się mnie.
Basior spojrzał na mnie.
-Przepraszam za brutalny prawdę.Chyba pójdę...już....tylko wezmę kilka swoich rzeczy z....a tam chyba nie chcesz pół demona pół kitsune pół wilka w królestwie....
Z oczu zaczęła mi cieknąć krew , myślałam że to już koniec.
Or , mnie zatrzymał na siłę i zaczął :
-Nienawidzę Wilków które cyganią a taka prawda nie jest.Wręcz uwielbiam tych którzy przyznają się do swoich wad.
Uśmiechnął się.
-Dziękuje , że przy mnie jesteś.
Odpowiedziałam.Cieszyłam się że jest ktoś przy mnie który się mnie nie boi albo co innego.Cieszyłam się że jestem tutaj.
<Aż zaczęłam płakać default smiley ;) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz