sobota, 22 października 2016

od Amiszy

Ciekawe, większość wilków w tym książę umieli zmieniać się w ludzi, ale ja nie
chciałabym się nauczyć, ale nie miałam od kogo. Może poobserwuję niektóre wilki, jak to robią. Jak się zmieniają. Więc w oko wpadła mi Aramisa-księżniczka, kuzynka księcia.
Skradałam się za nią, oczywiście bez szelestu i obserwowałam każde jej kroki, jak się z wilka zmieniała w człowieka, ale jak to robiła dalej nie potrafiłem ogarnąć
-Jak ona to robi...-zanudzałam się ciągłymi monologami i ciągle patrzyłam jak księżniczka już w ludzkiej postaci udaje się na zamek. Więc ukryłam się w niewidzialne dla nikogo miejsce, i zaczęłam robić to co ona, zaczęłam się skupiać na tym że, próbowałam się zmienić. I nic. Dalej na 4 łapach rudowłosa niska wadera.
Udałam się znowu za Aramisą i ciągle ją obserwowałam

<Aramisa?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz