czwartek, 15 września 2016

od Noah'a CD Amisza

Dawno nie miałem w pysku smaku krwi,a najlepiej krew jakiejś niewianej istotki. Zmieniłem się w człowieka i okryłem czarnym płaszczem zasłaniającym mnie całego,przemierzałem spokojnie las. Wyczułem silną moc ciemna moc od razu moje zmysły zaczęły wariować a ja ruszyłem w tamtą stronę przyciągała mnie jak magnes. Czułem te istoty zwane demonami i czekałem aż wyjdą ze swojej kryjówki. Rozległ się szelest i ryk po czym niemal z pod ziemi wylazły wypełzły ukazując mi swoją postać

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT-pDgy3gZbnPyF6cKnUEDQMkCdcNoK8oHLzMfa-dZhodxBIjE5

Użyłem moich zdolności typu Sharigan,Rasengan,Ognista kula a następnie kolejno rzucałem w nich shurikenami i kolejno głowy odcinałem mieczem gdy ryk ucichł zamieniłem się w wilka wchłonąłem ich nieczyste dusze po czym zlizywałem krew i zjadłem co nieco mięsa z każdego z nich .. rozszarpując ciała które następnie spaliłem.
Wędrowałem kilka godzin kiedy napotkałem na swojej drodze innego Basiora Przedstawił mi się jako książę lekko wyśmiałem go ale przyjąłem zaproszenie do watahy. Wskazał mi miejsce gdzie mogę się nieco ogarnąć wiec poszedęłm tam. Byłem umazany w krwi Demonów nagle przede mną wynurzyła się wadera. Byłem najedzony wiec spojrzałem tylko na nią po czym napiłem się wody
-Hej ..-wydukała ..
Uniosłem się lekko
-Cześć ...
-Noowy ??
W jej głosie czułem strach który mnie podniecał
-Powiedzmy ..
-Jestem .. Amisza .. medyczka ..
-Ehhh .. Noah .. Zabójca .. -mruknąłem

<Amisza>

To nie jest wataha, tylko wilcze królestwo, tak na przyszłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz